De beste plek voor ontbijt en lunch vlak bij Rotterdam Centraal. Ik vond het eten heerlijk en het personeel was erg vriendelijk. Je kunt bij het raam zitten en kijken naar het stationsplein vol met mensen die voorbij haasten. Zelfs eenvoudige gerechten, zoals de clubsandwich, worden prachtig gepresenteerd. Ontbijt #2 was voortreffelijk. Elke keer als ik in de buurt van Rotterdam Centraal ben, ga ik er zeker heen.
Pavel Shcherbakov
3 months ago
We kwamen hier terecht nadat we op het Centraal Station waren aangekomen en ontdekten dat de Trattoria volgeboekt was. We zijn zo blij dat we dat gedaan hebben. Het personeel kon niet vriendelijker of behulpzamer zijn geweest bij het vinden van een tafel tijdens een duidelijk drukke lunchpauze. Een super smoothie en twee flinke porties spaghetti carbonara en bolognese, plus een erg lekkere appeltaart, waren allemaal uitstekend. Het was een beetje rumoerig omdat het erg vol was, maar het was nog steeds heel gezellig. Het drukke personeel bleef de hele tijd charmant. Geweldige service en zeer redelijk geprijsd.
Een licht café met een geweldige sfeer, direct naast het Marriott Hotel en tegenover Rotterdam Centraal. Het eten is heerlijk en het personeel was erg gastvrij en vriendelijk. We hebben er twee dagen achter elkaar ontbeten. Ik zou er graag weer gaan eten als ik in Rotterdam ben.
Een fantastisch restaurant voor ontbijt en lunch, vlak bij het station Rotterdam Centraal. Het eten is gewoonweg heerlijk en vers bereid. Ik kan hun eieren (zowel roerei als omelet) van harte aanbevelen, en ik vind het geweldig dat je er allerlei verschillende ingrediënten aan toe kunt voegen om het precies naar je eigen smaak te maken. Hun broodjes overtreffen alle verwachtingen, met een overvloed aan beleg en sauzen. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Danielle Van Jaarsveld
2 years ago